Sezon w roku 2021 to u nas okres od 18 czerwca do 12 września

My też nie lubimy regulaminów 😊 ale zdarzają się sytuacje, gdy jasno określone zasady ułatwiają życie i Państwu i nam, dlatego prosimy o zapoznanie się z tym co niżej. Dokonanie rezerwacji i pobyt w Chatce uznawane są przez nas jako Państwa zgoda na poniższe warunki:

  Pokoje gościnne w Chatce wynajmujemy w systemie dobowym, co oznacza, że zapraszamy Państwa od godz. 15.00, a poprosimy o opuszczenie pokoju do 10.00. Gdybyście chcieli Państwo przyjechać wcześniej lub opuścić nas później, prosimy wcześniej o informację, zobaczymy co da się zrobić 😊

Poza sezonem, gdy przed Państwa pobytem nie ma zarezerwowanych pokoi, należy nas poinformować, o której mniej-więcej przyjeżdżacie, abyśmy wiedzieli, na którą godzinę mamy być gotowi, zwłaszcza jeśli chodzi o optymalną temperaturę w pokojach 😊

  Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zadatku wynoszącego 30% ogólnej ceny za cały zarezerwowany pobyt, jednak w wysokości nie mniejszej niż 200 zł. na wskazany w zakładce KONTAKT rachunek bankowy, w terminie do 3 dni po dokonaniu rezerwacji telefonicznej, mailowej lub innej. W tytule wpłaty prosimy wpisać termin rezerwacji, wybrany pokój oraz imię i nazwisko – ułatwia nam to potem prowadzenie ewidencji.

Dopóki wpłata nie wpłynie na nasze konto, rezerwacja wpisywana jest jako wstępna. Po wskazanym terminie – 3 dni, o ile nie poprosicie Państwo o jego wydłużenie, brak wpłaty rozumiemy jako rezygnację i rezerwacja wstępna znika, a my możemy ten termin zaproponować komuś innemu.

 Czasem zdarza się, że nieprzewidziane okoliczności zmuszą Państwa do zrezygnowania z pobytu u nas po tym, gdy wpłaciliście już zadatek.

Wówczas, jeśli jest możliwość zmiany terminu można to zrobić do 7 dni przed zadatkowanym terminem pobytu poza sezonemdo 30 dni przed zadatkowanym terminem w sezonie.

Jeśli musicie Państwo całkiem zrezygnować z przyjazdu:

🔔Przy rezygnacji dotyczącej terminu w sezonie

  • jeśli nastąpi 2 tygodnie i mniej przed planowanym przyjazdem, wówczas niestety zadatek przepada w 100%
  • jeśli rezygnacja nastąpi wcześniej, wtedy zwrot zadatku zależy od tego, czy udało nam się wykorzystać pokój w rezerwowanym przez Państwa terminie. Oddajemy całą sumę zadatku pomniejszoną o straty wynikające z niewykorzystania pokoju. Czyli jeśli ktoś miał zarezerwowany pokój np. od 1 do 15 lipca i zrezygnował, a znalazł się ktoś, kto przyjechał od 1 do 8 a następnie od 10 do 15 lipca, suma, jaką zwrócimy będzie pomniejszona o 2 niewykorzystane w tym czasie noclegi. Zwrot następuje na Państwa konto dopiero po tym, gdy termin, z którego zrezygnowaliście, dobiegnie końca.

🔔przy rezygnacji dotyczącej pobytu poza sezonem:

  • w miesiącach listopad-kwiecieńoddajemy cały zadatek, jeśli do rezygnacji doszło nie później niż 2 tygodnieprzed datą planowanego przyjazdu,
  • w miesiącach maj- pierwsza połowa czerwca i druga połowa września- październikoddajemy cały zadatekjeśli do rezygnacji doszło nie później niż 4 tygodnieprzed datą planowanego przyjazdu.

Jeśli później, zadatek możemy zostawić na poczet przyjazdu w innym, dowolnym terminie.
Niezależnie od pory rezygnacji poza sezonem obowiązuje zasada na temat zwrotu zadatku w sezonie, gdy w tym terminie przyjedzie ktoś inny.

  • ze względu na ogrzewanie pokoi na 2-3 dni (zależnie od pory roku i temperatur) przed Państwa przyjazdem, zadatek przepada, jeśli rezygnacja odbędzie się w tym czasie.

  Opłatę pobieramy za cały czas, jaki zgłosicie Państwo w rezerwacji, również wówczas, gdy ktoś zdecyduje się skrócić swój pobyt, chyba że wynika to z niedopełnienia z naszej strony zobowiązań związanych ze świadczonymi usługami.

  Przy okazji prosimy również, gdy Państwo już do nas przyjadą, o zapłatę brakującej sumy za cały pobyt na jego początku.

  Do Chatki możecie przyjechać ze zwierzętami – psy i koty – zdrowe, posiadające aktualne książeczki zdrowia. Psy, najlepiej nie polujące na koty, gdyż do Chatki przychodzą okoliczne koty na stołówkę 😊

W miejscach ogólnodostępnych (ogród) pies nie może bez opieki biegać po posesji. Prosimy właścicieli, by nie pozostawiali zwierząt w pokojach, głównie psów, gdyż nie wszystkie koty lubią plażowanie 😊

Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany każdorazowo sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę.

Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę odpowiada właściciel.

  Rezerwacja pokoju w Chatce oznacza, że nasi Goście akceptują powyższe zasady i zobowiązują się do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz utrzymania czystości w pokojach i na terenie całego obiektu. Przed wyjściem z pokoju prosimy bardzo o zwrócenie uwagi czy zamknięte są okna, zgaszone światło, w łazienkach zakręcone krany.

Ze względów bezpieczeństwa Państwa oraz naszego, prosimy o nie pozostawianie otwartych drzwi wejściowych – każdy komplet kluczy zawiera klucz do drzwi wejściowych.

  Wewnątrz Chatki obowiązuje absolutny ZAKAZ PALENIA PAPIEROSÓW (na zewnątrz jest wyznaczone do tego miejsce), a także o       nienadużywanie alkoholu.

  Na terenie posesji znajduje się miejsce, gdzie można zaparkować samochód. Nie pobieramy za nie dodatkowych opłat. W zamian, natomiast, prosimy Państwa o zamykanie bramy wjazdowej, z uwagi na bezpieczeństwo aut oraz na zwierzaki, które są wtedy bardziej bezpieczne.

    Goście zobowiązani są do zwrócenia wynajmowanego pokoju w stanie nie pogorszonym. W przypadku zaistnienia szkody, Gość jest zobowiązany do zapłaty za nią w momencie zwalniania pokoju.

  Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawione mienie w pokoju gościnnym oraz uszkodzenie samochodu lub rzeczy należących do gości.

   Zgubienie klucza od pokoju gościnnego podlega opłacie 50,00 zł.

Życzymy Państwu miłego pobytu!